Perfekta dagar avlöser varandra..

Är för tillfället hemma hos Alex och väntar på mamma som ska komma förbi och hämta upp mig. Jag har en massa bilder både från den fantastiska dagen igår hemma hos Ebba vid hennes pool samt bilder från idag med Alex i Tessinparken att bjuda på. Åh vad jag är lycklig över att jag kan vara ute nu hela dagarna och bara njuta av det fantastiska vädret och den oslagbara värmen.

Igårkväll blev det först utgång med Ebbson på Blue Moon bar där Behrangs 22-års dag firades. Därefter blev det en sväng förbi Laroy där jag träffade en massa söta tjejer samt framför allt Carro som jag senare drog till White room med. Igår kom det faktiskt fram flera manliga bloggläsare som berömde mig för bloggen och jag fick bland annat höra att de var imponerade av min balans jag har i mitt liv med seriösa studier, festande samt en massa träning. Blev såklart jätteglad av att höra så fina ord :)

Sedan kom världens gulligaste Alexander och hämtade mig på White room för att åka hem till honom. Imorse gick vi upp rätt tidigt och lade oss i tessinparken där vi solat, busat och ätit jättegod lunch :)

Amanda Bergman & Caroline Lidman

Jag och Carro @ White room igår

Kommentarer
Postat av: OLESSIA

söta ni är :D

2009-06-27 @ 18:48:59
URL: http://dreamolessia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0