Nu har jag gjort mitt för ett bättre Sverige!

Powerwalk Check Röstat Check Manikyr Check Middag Check

Kvällen till ära är jag på ett alldeles strålande humör. Har varit lite kluven om jag skulle åka över till en gammal vän eller inte, men jag bangar nog det ikväll. Behöver vara pigg imorgon när jag ska springa runt med Ebbsonen och införskaffa bikinisar (kameran ska givetvis med så att ni får se de fina och kanske även de mindre fina.. ha!) Jag ska dessutom träffa älskade Patrik för en riktig catch up. Han är utan tvekan min absolut bästa killkompis.

Studentpresenter till mina prinsessor och prinsen skall också införskaffas. Hoppas att det blir någorlunda fint väder imorgon. Annars har jag visserligen bokat Ebbsons pool såfort det blir fint väder. Då kan jag ligga och blogga från solstolen mjau :)

Kommentarer
Postat av: Anna

YES! You're back! =)

2009-06-07 @ 21:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0