Modevisning @ Berns imorgon - Sthlm fashion week!

Godkväll mina kära!

Det blev givetvis ingen kryssning för min del då det förmodligen inte är något för mig det där. Känns på något sätt lite tacky. Men vad vet jag, har aldrig varit på en kryssning, men lär å andra sidan inte delta på någon på ett bra tag heller. Jag har istället tagit det jättelungt här hemma och egentligen inte gjort någonting. Men sådana kvällar behövs onekligen också.

Ställde in morgondagens mattelektion tidigare idag då jag ska på modevisning på Berns med Carro klockan två imorgon. Det ska bli riktigt roligt bara jag hittar något fint att ha på mig. Därefter blir det sol&bad för fulla muggar skulle jag tro. Omöjligt att shoppa i denna värme. Men jag klagar inte, I just love it!
Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Cathërine

men? ställde du bara in lektionen för den stackars killen som vill kämpa och lära sig? För att du skulle på modevisning. Det var väl inte jätteschysst?



Snygga bilder i övrigt. Varför arbetar du inte som modell mer?



Kramar Cath

2009-06-30 @ 08:33:36
Postat av: Mandy

För det första kände jag mig lite irriterad på dem då de ringde mig en halvtimme innan lektionen skulle ha börjat i förrgår och sa att de försovit sig och att det därmed inte skulle bli någon lektion. Då var jag påväg dit helt i onödan med andra ord. Därav kände jag att jag litegrann hade en innestående att ställa in. Dessutom dör han inte av en inställd lektion. I slutändan kommer han ha lärt sig precis lika mycket i alla fall.



Tack så mycket! :) You never know what will happen in the future.. =)

2009-06-30 @ 11:07:00
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: Angelica

Åå! Hoppas du har det galet trevligt! Vacker du är, och väldigt kul blogg att läsa!

2009-06-30 @ 12:17:28
URL: http://stilorama.se/
Postat av: N!

Vilket place ebba har! Vart bor hon?

blev poolpartyt hos henne lyckat? :) vare mycke folk?



Mandy, har du tunt eller tjockt hår?



Jisses vilka magrutor alex har :P dom slår du inte hehe.



Vilken sko storlek har du? :)

2009-06-30 @ 13:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0