Midsommarhelgen planerad!

Goddagens mina kära!

Förjävligt väder idag, och inte särskilt powerwalk-vänligt dessvärre.. Hur som helst tycker en liten del av mig att det är skönt. Då kan jag ligga hemma nu hela förmiddagen och titta på SATC (och inte få dåligt samvete..) och få ny energi till ikväll.

För övrigt är jag supertaggad inför midsommar. Pratade med Jesper igår och fick nu ett sms från honom om det mest ultimata midsommarfirandet ute på Dalarö. Jag är så taggad så det finns inte!! Nu ska jag bara bestämma vilka av mina tjejer som ska med så att det blir bästa någonsin.

På midsommardagen är jag sedan bjuden till Filippas landställe för att fira där med hennes familj och vänner. Sedan blir det party på kvällen där hon dock är lite rädd att lilla jag ska försvinna spårlöst med någon seglarsnubbe. Men nej då, inte behöver du vara orolig min älskling! Hoppas lilla 18-åringen kommer in bara ;)

Nej men det blir en grym helg som väntar. Hoppas bara att vädret kommer att vara på vår sida. Det vore så härligt med strålande sol under midsommarhelgen.

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vad charmigt divig du är...



"Nu ska jag bara bestämma vilka av mina tjejer som ska med så att det blir bästa någonsin. "



Står de på rad så att snygga Mandy går och väljer - och de som inte blir valda att följa med får vackert vara hemma och fira i Huvudsta eller nåt istället?



Du e verkligen divigt charmig och jag gillar det!

2009-06-12 @ 15:34:00
Postat av: Mandy

Haha.. vilken skön kommentar!

Skulle dock aldrig neka någon av mina vänner att följa med :) så divig är inte ens jag ;D

2009-06-12 @ 15:54:15
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: Ellen

Haha.. Håller verkligen med! Din blogg är så underhållande att det är ytterst svårt att hålla sig för skratt. Exempelvis "och iförda endast string på sommaren" går det ju inte annat än skratta åt.. Men fortsätt blogga, du är rolig och charmig.

2009-06-12 @ 20:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0