Måndag

Hello!

Kom nyss hem från bryggan där jag, Emelie och Sebbe legat och stekt. Garanterat varmaste dagen idag alltså. Inatt sov jag hos Alex och vi var uppe innan sju imorse och gick en 7..8 km i det fina vädret. Superskönt om det inte vore för mitt skoskav som jag fick och nu resulterat i att hela bakre delen på båda mina fötter är vattenfyllda blåsor som är i samma storlek som ett öga. Vidrigt!

Mattelektionen ställdes in idag så därmed kunde jag och Emelie ses redan vid halv tolv och efter en snabb lunch lade vi oss på bryggan och åt jordgubbar och drack milkshake och flera liter vatten. Dagarna nu är ljuvliga!

Alex Sylvén ringde förut och frågade om jag skulle följa med honom och ett stort gäng på kryssning ikväll. Är faktiskt riktigt sugen så det lutar det åt. Men först ska jag hälla i mig någon liter vatten till. Ett måste såhär varma dagar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0