Jag älskar att rida!!

 


Idag var första gången jag red på säkert fem veckor. Som ni vet har jag legat dundersjuk i influensan och läkaren rådde mig att inte träna på i alla fall en månad. Den värsta månaden i en träningsnarkomans liv kan jag lova. Hur som helst har jag ridit för första gången på den här tiden idag och det är helt sjukt vad jag har saknat det!! Kroppens muskler skakar av ansträngning nu och det är ju så underbart! :)

Idag var det fint väder dessutom så vi kunde rida ute i solskenet och galoppera runt på banan med vinden i håret. En annan sak som var otroligt roligt var att det faktiskt gick huuuur bra som helst. Jag fick en massa beröm från min tränare och det hade jag verkligen inte räknat med eftersom det var första gången jag red på så pass länge. Man tappar muskler, kondition och teknik snabbare än man tror. Framför allt när man är van vid att rida så ofta som jag gör annars. Men det kändes som om jag inte gjort annat än att rida under dessa fem veckor. Otroligt skönt! Imorgon ska jag rida igen samt springa en mil. Nu är jag tillbaka!

 

 

Kommentarer
Postat av: Charlie

Vill du ha ett valfritt märkesplagg..? Kolla min blogg :)<3

2009-06-03 @ 23:54:57
URL: http://charliewandel.blogg.se/
Postat av: jossan

rider du i storhästdressyren nu? vilken häst har du? :)

2009-06-04 @ 08:52:52
URL: http://metrobloggen.se/gymjossan
Postat av: Anonym

hade du nån bild på skinnbyxorna? :)

2009-06-04 @ 15:40:44
Postat av: a

vilken är din favorit på hufvudsta? :)

2009-06-04 @ 16:17:30
Postat av: veronica

jäättehärligt att rida! :)

2009-06-04 @ 16:50:22
URL: http://veronicaberggren.blogg.se/
Postat av: Anna

borde du inte ha mer tid att uppdatera nu när du inte går i skolan? =)

2009-06-05 @ 21:56:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0