Godnatt



Det är onekligen en stor dag för massor av mina vänner imorgon. Det är flera mottagningar jag inte kommer hinna gå på på grund av det enkla faktum att jag inte kan dela på mig. Men Ebbas och Carolines student kommer att vara de som jag framför allt kommer närvara på. De är mina bästa vänner och det kommer bli fantastiskt roligt att få se dessa tjejer springa ut imorgon.

På utspringet kommer jag att stå med Ebbas familj och släkt för att senare även åka med och röja på hennes flak till förhoppningsvis grym musik. Därefter måste jag bege mig hemåt en snabbis för att duscha och göra mig iordning. Sedan väntar Carolines mottagning och därefter Ebbas senare på kvällen dit mina föräldrar även är bjudna. Det blir nog en underbar dag och jag ska skänka en tanke till den bästa dag jag någonsin har haft i mitt liv. Nämligen min student som ägde rum den 29e maj.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Vart har du köpt dina bikinis? Den turkosa var skit snygg!

2009-06-10 @ 08:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0