Fri som en fågel

Vilken fantastisk dag det har varit idag! Dagen började med en lunch med pappa på mitt favoritcafé/lunchservering Foam på Karlavägen. Jag åt deras goda chicken carrera medan vi satt i strålande sol och njöt av god mat samt det fina vädret.

Därefter åkte jag och mötte Carro vid Stureplan och vi tog en promenad längs Strandvägen och satte oss sedan på en uteservering i solen där. Riktigt brun har jag blivit efter alla dessa timmar i solen. Riktigt härligt då man ser så fräsch ut.

Sedan kom även Sebbe förbi och gjorde oss sällskap. Då Carro drog tog vi en promenad hem till Sebbe och åkte sedan hem hit för middag. Planen var att tillbringa kvällen hos Filippa ikväll med hennes vänner men jag är så slut nu att jag ska gå och lägga mig inom en timme. Man känner verkligen att man börjar slappna av nu. Dessutom är jag fri nu så jag kommer kunna ägna mig åt alla dessa roliga aktiviteter när jag vill hädanefter. Obeskrivligt.

Fri som en fågel är jag på alla sätt och vis och det känns så jävla underbart!!


Kommentarer
Postat av: Snälla!

Skulle du kunna fotografera ditt samlade betygsdokument och visa upp här i bloggen? :)

du e ju så stolt. och det förstår vi :D



Skulle va kul o veta samtliga kurser du gått osv.. ;D



Kramkram!

2009-06-02 @ 00:29:36
Postat av: Amanda

Kan inte du ha en frågestund här i bloggen? :)

2009-06-02 @ 11:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0