Dagens planer

Godmorgon godmorgon!

Om 40 min är det dags för ytterligare en lektion i matte som jag håller i. Får min "lön" idag också, yeey! Hur nice som helst eftersom vi sitter ute i solen under alla lektioner och min elev gör verkligen framsteg.

Därefter tar jag mitt pick och pack och åker till min Ebba. Vi ska ligga och sola vid hennes pool och pumpa musik. Bad blir det givetvis också! Ikväll blir det sedan utgång så det står härliga till.

Jag får skjuta upp bikini-shoppingen till helgen. Sommarens första resa (Palma 12e juli) närmar sig med stormsteg och jag behöver massor med nya söta, minimala bikinisar. Eftersom jag åker till Småland nu på ons/tors och stannar i 4-5 dagar är det nog bäst att jag försöker få till några riktigt bra köp innan dess. Som sagt, tiden bara flyger iväg och snart sitter jag på planet mot Palma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0