Blötaste flaket ever

Ahhh.. vilken gudomlig kokhet dusch jag tog nyss. Flaket var det blötaste jag någonsin varit med om. I slutet höll jag på att förfrysa med mina blåa läppar och blåa fingrar. Men det var riktigt roligt, bra musik och bra drag om man bortser från det faktum att vi blev stannade av polisen som kom med blåljus flertalet gånger. De uppskattade inte riktigt vårt firande. Men de var schyssta och lät oss fortsätta åka. Max och Leo (aka sprutgrabbarna) var också med på flaket vilket var roligt. Men jag var självklart ett utsatt offer som hade Max bakom mig otaliga gånger som gång på gång stod och tömde burk efter burk över mig. Men men, allt för dig Ebba! Höjdpunkten var givetvis då Ebba helt utan förvarning sätter på Your love med Topmodelz ("min" låt som ni garanterat vet vi det här laget) Då gick jag och Leo fullkomligt crazy :)

Nu ska jag göra mig iordning för att bege mig mot älskade Carros mottagning. Därefter ska jag möta mina föräldrar för att bege mig mot Ebbas mottagning och senare ikväll blir det förmodligen Laroy där världens bästa Thengill ska fira sin födelsedag. Det blir nog en grym dag och kameran följer givetvis med :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0