Gårdagen.

Hej babies! Allt bra med er?
Det blev en rätt konstig kväll igår. Först firade jag världens bästa barndomskompis som fyller år idag. Grattis älskling! Det var jättemysigt att få träffa den tjej som jag alltid kommer att lita på till 100% igen, men själva firandet tog mig tillbaka ett par år i utveckligen kändes det som. Trots att det bara skiljer tre månader mellan oss två så kändes det som två helt olika världar igår. Det var länge sedan jag var på ett liknande förkrök där tjejgänget var riktiga bitchar, (fula sådana också om man får tillägga det) och en av grabbarna efter en halvtimme spyr ner golvet och kan inte stå på benen. Jag och en kille som jag fann för kvällen ville helst bara fly illa kvickt. Födelsedagsbarnet som är den finaste människa jag känner var inte värd dramat.

Jag åkte sedan mot Laroy där jag faktiskt stannade hela kvällen. Efter den annorlunda starten på kvällen var jag inte längre lika taggad men det blev en trevlig kväll i alla fall med Jing, Kalle med fler. Vi stod mest vid DJ-båset och önskade låtar. Det är trevligt när ens killkompis önskar låtar av Westlife och Robbie, jag menar, då slipper jag vara den ultrafeminina av oss som förväntas göra de valen. Men allt som allt var det en trevlig kväll, kan dock inte riktigt ignorera skolångesten om att en pluggkväll inte hade varit förgäves.. Nu väntar plugg och sedan tre timmar dans!





Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

het du är!:o

2009-02-08 @ 16:17:33
Postat av: Elle

Fab hy du har gumman :)

2009-02-08 @ 21:47:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0