Do it all night

Hej mina söta!

Kvällen igår tillbringades på Infinity. Kvällen blev bättre och bättre i takt med att folk strömmade in, så efter ett tag hade vi väldigt roligt. En sak både jag och Therese lade märke till var den stora majoritet som killar utgjorde. Inte för att vi klagade, det fanns en del fint att titta på :) Oturligt nog började jag rätt snabbt må fruktansvärt dåligt, hostade som en idiot och tappade mer eller mindre rösten. Jag var så hes så grabbar som kom fram och ville prata gick igång på den hesa rösten. Eller så var det klänningen, vad vet jag.

Trots väldigt roliga erbjudanden, efter Infinity, från några killkompisar gick jag och Tessie istället och handlade mat för att sedan åka hem och titta på Sex and the city. Jag låg för övrigt och hostade och kallsvettades hela natten för att sedan gå upp och jobba idag, inte alls roligt.. Men jag får skylla mig själv. Eller jag skyller på alla gratis shottar som sveptes under kvällen. Jag tänkte att det starka kanske skulle hjälpa halsen en aning, men det fick istället motsatt effekt. I alla fall hade mina favoritpojkar ordnat kvällen till det bästa. 

Bilder kommer från igår, men tills dess får ni outfitbilder från i fredags.

  


Och här är en grym partylåt..


Kommentarer
Postat av: Ebba g

Oh my är det enda jag kan säga om den andre bilden... OH MY! ;D

2009-02-22 @ 19:13:51
Postat av: Anonym

var också där igår, synd att jag ej såg dig.

2009-02-22 @ 19:20:31
Postat av: Anonym

Postat av:

Måste fråga dig, du vana bloggare



hur fixar man in ett yputube klipp o blogen?

det funkar inte ..när man skapar inlägget klickar man väl på HTML o skrivr in koden?



problemet är att det publiceras so mett vanligt inlägg och ist för en video ser man själva koden :P



Tack! /

2009-02-24 @ 14:33:26
Postat av: Anonym

men låten funkar intee:( vill se/höra ! :P

2009-02-24 @ 14:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0