6

Är man inte ute en torsdagkväll kan man ju alltid tillbringa kvällen i goda vänners sällskap... över msn (somliga verkar tro att jag är pestsmittad eller liknande - här hemma sitter jag så gott som i karantän). Flertalet konversationer är uppe och alla berör mer eller mindre ämnet sex. Det är få saker som har sådan påverkan på en som diskussioner kring sex har. Umgås man med mig får man nog räkna med att ämnet tas upp frekvent. Med sina bästa tjejkompisar kommer ämnet givetvis alltid på tal - det går liksom inte att undgå. Men att prata lite dirty med sina killkompisar kan ge mer än man tror. Man utbyter tankar och åsikter där jag i mitt fall ofta kan dra slutsatsen om att jag och grabbar tänker precis likadant.

Hur som helst. Imorgon blir det lunch och underklädesshopping (en och annan sko slinker nog också med) med Therese. Väskor ska jag också titta på. Jag mår bättre nu och det är sista dagarna på lovet så jag får helt enkelt se till att jag mår bättre. No offense Carrie, Samantha, Miranda och Charlotte men jag behöver space. Vi har umgåtts väldigt intensivt nu och jag behöver komma ut i friska luften och leva lite. Inte bara titta på erat liv. Så från och med nu är jag officiellt frisk, den ni!

image393

Kommentarer
Postat av: Sophie L

ska du på middagen på infnity ikväll?

2009-02-27 @ 13:55:03
URL: http://www.facebook.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0