Bilder!

Vilken mysig dag jag har haft idag! Jag har varit med Therese hela dagen och vi har shoppat, ätit lunch, shoppat lite till och sedan avslutade vi dagen på Ett litet hak, såklart. Jag är ju på jakt efter den perfekta väskan och idag har jag hittat två mycket bra bidrag. Först en väska från Furla som jag klickade med i samband med att min blick mötte den. Därefter en annan skönhet från Karen Millen som såg rätt snarlik ut. Båda är ljusa skinnväskor, väldigt stilrena och feminina. Jakten fortsätter men det lutar starkt åt någon av dessa två. Sedan syndade jag. Jag har lovat mig själv att i alla fall låta en vecka gå utan någon skoshopping. Men vad tror ni att jag gjorde idag? Jo jag köpte de snyggaste high-heelsen ni kan tänka er. Ser väldigt vintage ut, bruna, 12-centimetersklack i trä - hur balla som helst! Skorna är från Oasis och bild kommer. Därefter köpte jag en übersöt topp från H&M som kommer bli perfekt till vår och sommar.

Nu ska jag göra mig iordning för att träffa Alex. Tills vidare bjuder jag på en massa av Amanda. Bilderna togs imorse då jag älskade ljuset som var ute. Lite tröttis och sjukis är jag på bilderna men annars blev de ganska fina. :)








Kommentarer
Postat av: andyy

Uppdatera med bilder!! :D

2009-03-01 @ 20:34:24
Postat av: Marielle

Gillar du att åka utomlands? :-) Just nu tipsar jag om solresor från 300kr på min blogg.

Kram Marielle

2009-03-03 @ 13:13:50
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0