Spikade historiaprovet!



Såhär såg jag ut igår kväll när jag träffade Alexander. Det var en väldigt mysig kväll, som vanligt, och vi satt på Radison rätt länge där vi drack jordgubbssmoothies och myste :)

Vill ni veta en helt fantastisk sak? Historiaprovet som jag pluggade in över en natt i tisdags fick jag tillbaka idag och jag fick mvg! Hur klockrent är det inte att plugga in en hel efterkrigsperiod med alla olika konflikter under en natt och sedan gå och spika provet med två timmars sömn på nacken? Det är i alla fall skönt att veta att betygen och kunskapen sitter där trots att jag inte pluggat vidare mycket innan.

Nu ska jag iväg och rida! Puss så länge.





Kommentarer
Postat av: Anonym

du är såååå sööööööööt:)

2009-02-19 @ 16:42:27
Postat av: Anonym

Boka in etnografiskamuséet på söndag

/ Hemlig vän ;)

2009-02-19 @ 17:56:16
Postat av: Isabelle

Du liknar hayden pattniere på det andra fotot :o

haha :)

2009-02-20 @ 14:48:45
URL: http://fashionstyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0