Sjuk, sjukare, Amanda.



Hej mina vänner! Jag får nog ta tillbaka att jag skulle ha haft en bra början på mitt lov. Jag ligger nämligen sjuk i något som med största sannolikhet är bihålsinflammation. Förutom att konstant vara på vippen att hosta upp lungorna, kallsvettas i alldeles för hög grad samt att mina kära bihålor ska sprängas sönder av smärta tittar jag på Sex and the city. Men den hemska värken i tänder och bihålor är för stark för att ens Samanthas lesbiska period med Maria ska få tankarna på annat håll än mina hemska bihålor och hostan som bara blir värre.

Jag får skylla mig själv. Utgångar både fredag och lördag satte sina spår och det får jag sota för nu. Inte ens ett par skor är jag värd. Det jobbiga med att vara så sjuk som jag är nu är att jag inte ens kan njuta av att äntligen få tid till att bara ligga hemma och vila upp mig - samt att verkligen ha en anledning att göra det. Ligga ner kan jag inte göra för då hostar jag ännu mer. En filt kan jag inte heller ha på mig för då stiger väl temperaturen från 39 grader till en bit över 40. Men helst av allt vill jag bara få träna!! Det är vad jag utan tvekan saknar mest av allt.

På återseende mina kära. Nu väntar Carrie och brudarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0