Sex and the city är inte bara till nytta.

Under middagen idag pratade jag om min första egna lägenhet tillsammans med mina föräldrar. Jag menar; studenten är på intågande och om jag väljer att ta en lite annorlunda väg än planerat efter studenten är en egen lägenhet snart på tapeten. Jag ville verkligen ge dem ett intryck av att mognadsfrågan inte är ett problem och att det inte längre känns så förbaskat långt borta att jag ska flytta hemifrån (sedan om det blir till USA, Milano eller en kvart bort är i dagsläget inte det väsentliga). Det sprack ganska ordentligt i samband med att jag råkade nämna något om att ett kök med potential i lägenheten inte är det viktiga, utan snarare en stor walk in closet till alla mina hundratals skor. Jag fortsatte med att: äta kan jag ju alltid göra hemma hos mamma och pappa, eller ute. Så därför kommer jag att titta på utrymme för en walk in closet framför köksfrågan då jag tittar på min första lägenhet. Mina föräldrar skyller på min ålder och förbannar sig över hur de skämmer bort mig. Jag skyller på Sex and the city.


Detta är viktigare än köksfrågan!

Kommentarer
Postat av: Nightfall

jag fantiserar varje dag om en egen lägenhet, det vore udnerbart..

2009-02-26 @ 21:32:38
URL: http://nightfalls.blogg.se/
Postat av: NAGELBLOGGEN

hahah tänk om man hade en walk in closet som carries! det hade varit livet.

2009-03-05 @ 15:21:34
URL: http://manikyr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0