Plugghästen is back!

Idag är jag ambitiös. Väldigt ambitiös till och med. Det känns som att plugghästen inom mig har haft en liten trögstart i skolan sedan jullovet men nu har den vaknat. Jag tror att det beror på att skolan nu har kommit igång ordentligt, med allt vad det innebär. Jag är dock inte bitter. Alla ämnena flyter på bra och ett fint avgångsbetyg är inom räckhåll. Snart i alla fall.

Idag är det matte som gäller. Som alltid på måndagar. Jag har redan pluggat matte i över fyra timmar, och jag är definitivt inte klar än. Nu tar jag dock en liten paus och skall titta på lite Sex and the city innan tacosen här hemma är klar.

Annars blir det garanterat en bra vecka. Visserligen en massa plugg, men ljuset är påväg och det märks att de härliga vårkänslorna sakta men säkert börjar sprudla i min omgivning. Jag tänkte även beställa tid hos min frisör i veckan. Nu är ljuset påväg och det skall även få synas i mitt hår. Ljust ska det bli igen!

För övrigt satt jag och svarade på alla era mail tidigare idag. Det är jättebra frågor ni ställer och jag blir alltid lika varm i kroppen av era fina kommentarer. Det är så lätt att läsare får en felaktig bild av en bloggare, ofta genom hennes sätt att skriva och uttrycka sig, men enligt de flesta av er behöver jag definitivt inte oroa mig på det planet och det är alltid skönt.

Nu ropar de här att maten är klar. På återseende mina vänner!

Kommentarer
Postat av: sara

är alex din pojkvän? :) eller är ni bara vänner?

2009-02-02 @ 20:22:25
Postat av: Anonym

hur många VGn har du fått hittills? vilka ämnen?

2009-02-02 @ 21:39:28
Postat av: Anonym

Hur lång är du?=)

2009-02-02 @ 22:20:53
Postat av: Amanda

okej lite konstig fråga nu, men kan inte du visa upp dina träningskläder någon dag? =)

2009-02-04 @ 22:28:35
Postat av: Anonym

du har aldrig funderat på att ha lugg? tror du skulle vara skitsnygg i det! :)

2009-02-05 @ 09:49:55
Postat av: Mandy

Sara: Han är inte min pojkvän.



Anonym: Jag har två VGn totalt och resten MVG. VGna tentar jag upp i maj.



Anonym 2: Jag är 1.71 - 1.72.



Amanda: Absolut kan jag göra det. Fast som dansare har man på sig olika träningskläder varje dag, och inte typiska tärningskläder med svarta åtsittande byxor och ett tråkigt svart linne. Jag brukar köra på tight leggings, knästrumpor och ett par hotpants och sedan någon gullig tröja/linne till. Men det beror på vilken stil jag tränar. I baletten måste vi ha sådana kläder, men på jazzen är det lite friare exempelvis.



Anonym3: Nej inte alls. Jag var tvingad av mamma att ha det som liten så det har satt sina spår.. Aldrig igen!

2009-02-05 @ 17:08:51
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: Cessi

Vart kommer din tröja från där? den vita?

e den v-ringad o kmr från H&M? :D

2009-02-16 @ 19:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0