Lite updates..

Hej mina vänner!

Det känns som att den här bloggen börjar bli lite till åren just nu.. Jag har ingen lust alls att överhuvudtaget uppdatera. Er läsare har jag ändå kontakt med via min bloggmail men här på bloggen blir det dåligt med både inlägg från min sida och kommentarer från er. Men jag gör inget förhastat ännu, får se hur allt fortskrider bara.

Så vad har jag gjort då? Igår var jag bjuden på en biopremiär av Alexander på filmen The Wrestler. En väldigt rå film som jag nog aldrig skulle ha gått och sett själv, men faktiskt rätt gripande. Efteråt åkte vi och handlade alla ingredienser man behöver till tacos som vi lagade tillsammans hemma hos honom. Delade på en flaska vin och tände ljus, väldigt mysigt. :) Sov sedan kvar där eftersom att vi båda kunde sova lite längre imorse.

Första lektionen idag var dans, kan inte bli så mycket bättre än så. Dock började jag må dåligt efter lektionen men åkte ändå och lunchade med Therese. Efter lunchen mådde jag sämre så jag åkte hem och har sovit tills nu - det var vad som behövdes. Jag har ju fortfarande inte sovit igen de timmar som försvann då jag satt uppe hela natten med naturkunskapen.

Nu ska jag plugga matte innan det är dags för dagens andra dansträning!


En gammal goding :)


Kommentarer
Postat av: selma

är det något mellan dig och han alexander:)?

2009-02-10 @ 20:33:32
Postat av: Anonym

ja bara du inte lägger ner bloggen, för vi behöver dig i våran vardag för att peppas!!! du är bland de bästa som finns.. <3

2009-02-10 @ 21:43:48
Postat av: Sara

Är det alexander pärleros du är med? Han brukar jag också träffa och göra sådanna mysiga saker med. Visst är han en bra kille?

2009-02-11 @ 11:23:13
Postat av: Linn ♥

hur har dagen varit?

2009-02-11 @ 19:36:41
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/
Postat av: alexia

men du får ju inte sluta blogga nu mandy :D

2009-02-12 @ 00:23:28
URL: http://alexiaofsweden.blogg.se/
Postat av: ebba g

Sara du verkar inte riktig trovärdig i det du skriver. Om du däremot är det så borde du vara smart nog till att ta kontakt med Amanda via mail istället för anonymt i kommetarsfältet. Du får dig själv bara att låta avundsjuk nu.

2009-02-12 @ 01:55:22
Postat av: anna

iiinte sluta :(

2009-02-12 @ 19:14:13
Postat av: Anonym

Inte sluta blogga nu!

2009-02-12 @ 20:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0