Happy!

Hej alla glada!

Idag är jag på topphumör. Jag vet inte riktigt vad det beror på men det spelar inte alltid så stor roll. Mycket har säkert att göra med ett mail som jag precis fick. Ett mail som utan tvekan räddar min helg. I alla fall åkte jag till Alexander igår. Vi gick och köpte meloner, oboy och annat gott att ha till skräckfilmerna som vi hyrde. Han hade gjort det så mysigt med tända ljus, och sådant vardagsmys är alltid trevligt då man ofta är så uppe i varv en torsdagkväll med plugg, träningar och allt vad det är. Sov kvar där och dessvärre försov vi oss så jag missade min enda teoretiska lektion jag hade idag, men det är inte mycket att göra. Nu är jag i alla fall hemma och ska dränka mig själv i matteplugg. Jag har tvättat av mig allt smink, satt upp håret i en tofs och satt på mig de mjukaste kläderna jag kunde hitta - helt ljuvligt! Nu ser jag, tro det eller ej, fram emot en dag full av matteplugg. Jag längtar efter känslan efteråt då man har uträttat något och inte bara låtit tiden gå då man borde ha hunnit med så mycket.



Våren är det enda som saknas.

Nu ska jag boka tid hos min frisör så att jag blir blondare igen, ungefär som på bilden ovan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0