General science - uppesittarnatt!

Punnett square, independent assortment, polypeptides, codominance.. ja listan kan göras lång..

Jag funderar på om det överhuvudtaget är värt att gå och lägga sig. Jag tror nog att alla VRGare har förbannat sig över denna hemtenta i naturkunskap B denna kväll. På facebook, msn och till och med sms har man kunnat läsa frustrerade tankar om hemtentan som det är deadline på imorgon. Jag känner en gemenskap i typisk VRG-anda. Inte är jag den enda som sitter uppe i alla fall, det är en sak som är säker.

Imorgon väntar en rolig kväll och inte vill jag se ut som ett halvdött vrak då. Jag vet inte riktigt hur jag skall undvika det men på något sätt ska det väl funka antar jag.

Back to general science! Hoppas att ni sover skönt era lyckliga jävlar..

.. Eller nej förresten det hoppas jag inte alls. Jag är bitter. I alla fall litegrann.

För den som vill korrekturläsa är det fritt fram. Jag har viktigare saker för mig.

Update 05.00 Nu ska jag äntligen få ett par timmars sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0