En perfekt alla hjärtans dag!



Hej mina sockertoppar! Jag och Alexander har tillbringat en underbar Alla hjärtans dag tillsammans. Jag visste alltså ingenting om vad han planerat utan han hämtade upp mig runt fyra igår varpå vi åkte till Grand hotel i Saltsjöbaden där Alexander bokat sviten till oss. Välkomnade blev vi av en flaska nerkyld champagne och jordgubbar doppade i mörk choklad. På kvällen avnjöt vi sedan en utsökt tre rätters middag med lamm till huvudrätt som är min favorit. Dygnet med Alexander har även inkluderat massage, ett varmt bad med tända ljus och en stor frukostbuffé. Jag brukar inte använda mig av ordet perfekt, men det är emellertid precis det som det här dygnet har varit. Jag hoppas att ni hade en dag ni är nöjda med också. 


Min nya klänning, vi bara klickade!


Kommentarer
Postat av: angelica

vilken sötnos han är!

och din klänning dödar man för!

jag gillar din blogg!

2009-02-15 @ 17:33:19
URL: http://angeluttan.blogspot.com
Postat av: Anonym

vart är klänningen ifrån? :)

2009-02-15 @ 18:00:49
Postat av: Anonym

gud vad vacker du är människa!!

sånt där gör inte en kille, om han inte vill ha dig mer än någon annan i hela världen!!! fast inte ens då, det måste nog vara nåt riktigt speciellt med dig om du får en kille att göra så för dig! känn dig specielld och utvald! den grabben måste var dödsförälskad i dig tjejen!;D

2009-02-15 @ 19:29:55
Postat av: andyy

Kan du inte berätta var klänningen är ifrån? :-)

2009-02-15 @ 20:14:28
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

MYS!

2009-02-16 @ 00:31:44
URL: http://www.kakhusets.se
Postat av: A

Måste bara säga att jag älskar din blogg,du är riktigt inspirerande, otroligt hur du hinner med så mycket och samtidigt behåller livsglädjen och är så otroligt positiv!

2009-02-16 @ 16:32:51
Postat av: Angelina

Hej Amanda.

Jag undrar bara när du flyttar till Milano och vart du ska bo? Flyttar du tillsammans med några vänner eller familj?



.. Vore tacksam för svar. /Angelina

2009-02-16 @ 18:30:31
Postat av: Mandy

Angelina: Saker och ting är lite oklara nu när jag inte är tillsammans med Michael som bor där längre. Det var genom honom jag hade lägenhet, jobb et cetera. Men jag har mycket vänner där så det lär inte bli något problem i vilket fall. Dock är jag även sugen på att flytta till USA ett tag, så jag får se om jag bestämmer mig för att uppleva båda platserna eller om jag väger fördelar gentemot nackdelar och sedan väljer något av dem. Jag tar det hela lite som det kommer, men bort ska jag! =) Vem jag åker med lär också bestämmas längre fram på grund av det enkla faktum att jag inte vill att någon eller något ska begränsa mig. Vill jag flytta så ska jag också göra det, jag vill inte vara beroende av att någon måste följa med.

2009-02-17 @ 11:18:10
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0