Egopicsen räddar en ytlig kris.

Som sjukling är det lätt att självförtroendet får sig en törn vid varje förbipasserande av spegeln. För oss narcissister kan situationen emellertid lösas på ett okomplicerat sätt; gå igenom dina hundratals bilder på dig själv och inse att skönheten finns där någonstans bakom de matta, flackande ögonen och det likbleka ansiktet med torra partier där näsdukarna lämnat sina spår. Ett annat tips? Titta inte dig själv i spegeln förrän du är frisk igen (läs: dig själv igen).



 

Kommentarer
Postat av: Cristin

Rikitigt fin blogg du har! :)

ska vi prenumerera på varandra på bloglovin?

om du vill det kan du lämna en kommentar i min blogg, och direkt när jag ser det lägger jag till dig. :) och förresten en sak till, om du vill får du gärna rösta på mig som ”månadens blogg” (står mer om det i min blogg), jag länkar alla som har röstat på mig!

ha det super!

2009-02-25 @ 17:26:39
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0