Dåliga filmer och en massa dans!

Hej på er!..

Söndagar som borde vara den
ultimata dagen för bloggande. Om det ändå vore så väl.. I alla fall kom jag nyss hem från dansträningen. Träningsvärken kommer inte vara nådig imorgon. Jag ska sätta igång med pluggandet på en gång så att jag kan gå och lägga mig sen.

Gårdagen då. Jag och min bror och hans flickvän var och såg Revolutionary road vilken vi hade skyhöga förväntningar på. Jag ska inte avslöja för mycket men jag har nog aldrig sett en film som har gjort mig så deprimerad. Inte var den upplyftande i alla fall. Men å andra sidan så uppskattar man sitt eget liv något otroligt då man ser en sådan film och det är väl alltid något antar jag.

Därefter mötte jag upp Alexander och vi tillbringade en mysig kväll hos honom framför brasan med filtar, jordgubbar och glass. Jag behöver nog inte skriva så mycket mer. En väldigt trevlig kväll var det. :)

Dags för Deutsch!
På återseende mina söta.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du måste se "benjamin button.." om du inte har sett den. Sjuuuukt bra!! Såg den igår kväll.

Jag är rätt blödig så jag lipade på en del ställen i filmen hehe..



se den gott folk!



2009-02-01 @ 22:08:18
Postat av: a

hur känner du och alexander varandra (:? hur gammal är han?

2009-02-01 @ 22:55:12
Postat av: Amanda

när får vi se en bild på din mobil? :)

2009-02-02 @ 16:27:49
Postat av: sara

får man fråga vem alex är? :) din nya kille?

2009-02-02 @ 17:06:33
Postat av: michaela

brun var du ju trots att vinterkylan sticker ;D

2009-02-02 @ 20:12:57
URL: http://mejx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0