Bra start på lovet!

Hej på er!

Mycket bilder nu, det tycker ni väl om? :) Kvällen igår var i alla fall lyckad. Först åkte jag hem till Alexander innan det bar av ut till första hållplats Grodan där Fredrik och resterande höll hus. Efter en kort visit där gick vi vidare till ICE för att kolla in lokalen inför ikväll där Infinity har premiär. Sedan gick vi till Magenta och kvällen avslutades sedan på White room där jag mötte upp Alexander och åkte hem till honom. Efter ett par timmars mysigt nattprat somnade vi.

Vi har haft en enormt mysig dag idag med mycket närhet, gitarrspel och sång (från Alexanders sida givetvis; jag kan varken sjunga eller spela gitarr). Vi var sedan och handlade på Fältöversten där vi bland annat kom hem med pannkakor och sedan laxmiddag inför imorgon kväll. Pannkakorna med sylt och grädde åt vi i sängen framför Love Actually.

Nu kom jag precis hem från honom och Therese är här. Vi startar kvällen med drinkbjudning på Infinity och sedan får vi se vart kvällen tar oss. Dock blir det jobb imorgon vilket innebär att jag behöver komma hem i någorlunda tid i alla fall. Men nu ska vi dricka lite vin och äta ost med kex. På återseende mina kära!

Amanda Bergman & Mimmi Broberg
Jag och Mimmi på Magenta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0