Pluggnatt...



Hej!

Vet ni vad jag har gjort nu? Jag har sovit i en och en halv timme! Det beror på att jag ska sitta uppe och plugga inatt. Jag kan verkligen inte plugga då jag är trött, och därför gynnar det mig att sova en timme eller två för att sedan plugga pigg! Detta kan jag endast göra då jag har sovmorgon mogonen därpå. Alltså blir det en sen natt för mig, men nu är jag så pass pigg så förhoppningsvis går det bra.

Ovan har ni ett litet smakprov på de kommande bilderna som kommer upp senare. Jag vill tillbaka!

Kommentarer
Postat av: Alex

Fina bilder :) Frästen vad är det för nytt smink du har köpt? Ser as fräsht ut på bilderna!

2008-09-23 @ 00:24:59
Postat av: josefin

vad har du för kamera?

fina bilder!

2008-09-23 @ 19:20:26
Postat av: Mandy

Alex: Tack så mycket! Det är Loreal's true match foundation, dock en värdelös mascara och sedan en grym rouge som jag bara för det inte kommer ihåg vilket märke det var. Jag sitter i skolan för tillfället, men kollar upp det såfort jag kommer hem =)Brunpudret är från Isadora.



Josefin: Tack! :) Ingen aning.. ska kolla upp det också!

2008-09-24 @ 11:15:03
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se/
Postat av: Astronauten

Rösta på mig och vinn en snygg och hipp mobiltelefon!

http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986

2008-09-24 @ 11:19:39
URL: http://astronautenochfrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0