Nytt smink!

Hej! Nu är jag hemma igen efter en skoldag, ett solariebesök samt sminkshopping. Jag köpte en ny mascara, foundation samt rouge. Jag kommer att ta så mycket bilder i Milano så där kommer ni garanterat få se mer än en bild på min nya fina sminkning.

Nu känns det som att jag har en miljoner saker som jag måste hinna med innan jag går och lägger mig idag. Men tack vare min snygga kalender där jag har gjort en lång lista på allt så kommer jag i alla fall inte glömma något. De stora sakerna är i alla fall en massa plugg som ska hinnas med till imorgon (är ni förvånade?), packa en del inför resan, ha danslektion tjugo i nio.. et cetera. Jag insåg med ens att listan över de stora sakerna är längre än vad jag först tänkt.

Nåja, tack vare min goda sömn inatt så ska jag nog lyckas hinna med allt idag. Först ska jag äta en stor och stadig middag, utan mat och energi orkar man ingenting. Är det något jag behöver nu så är det att vara effektiv.

Har jag förresten berättat att jag och Michael firar två månader på torsdag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0