Tidig morgon

Godmorgon..

gäääsp.
Ögonlocken har svårt att hålla sig uppe och gäspningarna avlöser varandra. Inatt har jag inte sovit många timmar. Det blir inte roligt då det är veckans längsta dag idag. Hela fem lektioner varav majoriteten är på 75 minuter. Zuerst habe ich Deutsch. Därefter Samhällskunskap, matte, LUNCH (!), engelska och svenska som sista lektion.

Efter det ska jag kasta mig ut till bilen där pappa väntar och åka till ridningen. Kommer få stressa iväg till den nu varje onsdag. Men är det något jag är riktigt bra på, och även väldigt van vid så är det just att stressa. Inte bra någonstans, men ibland har man inte så mycket val.

Skolfotografering imorgon, vilket innebär att ikväll måste jag få alla de praktiska sakerna gjorda- som att lägga mig tidigt, noppa och fixa ögonbrynen, välja kläder, hårfrisyr osv. Kläderna är inte lika viktiga då min amerikaninspirerade skola ska ha en skolkatalog som innehåller de individiuella porträtten. Alltså ingen helklassbild.

Nu måste jag åka, börjar om 25 minuter.

Auf Wiedersehen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0