TÄVLINGSDAGS!

Hej mina vänner,

nu sitter jag i skolan och ska snart in
och ha geografi. Imorse började vi redan 8.30 med test hour och hade vår assignment i engelskan. Vi skulle skriva om gender equality här på VRG, vilket handlar om könsdiskriminering och sånt. Gick hyffsat bra tror jag.. är bara så otroligt trött och matt i kroppen. Försöker dock göra allt för att inte bli sjuk!

Häromdagen pratade min ridlärare med mig och sa att hon vill att jag ska starta i våra stora hemmatävlingar om tre veckor. Jag blev överlycklig men är hur nervös som helst, måste fixa grönt kort nu så att jag har tillåtelse att tävla - blev sjuk sist jag skulle göra det. Sen ska vi köpa träns, nya stövlar och allt sånt! Åh jag är så glad!! :) Första gången jag tävlar på riktigt!!

Nu ska jag fortsätta med min juridik, efter geografin ska jag träffa älskade Filippa, var så länge sedan. Vi ska fika, och därefter ska jag dansa hela kvällen.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Sanny

Du kommer att bli något stort. ;)

2007-09-18 @ 13:54:24
Postat av: Anonym

bara lite nyfiken :) vart rider du nånstans?

2007-09-18 @ 15:56:24
Postat av: Anonym

jag rider också :D lycka till det går säkert jätte bra! vad ska du tävla i?(dressyr eller hoppning) :)

2007-09-19 @ 08:58:21
Postat av: A

gud vad kul! :) vem ska du tävla?
har precis börjat rida på huvudsta med skolan, eller det är där du rider va? Vem är din favorit? :)
jätte bra blogg!

2007-09-19 @ 17:34:55
Postat av: EochE

Bra blogg! =)

2007-09-20 @ 19:24:31
URL: http://metrobloggen.se/EochE
Postat av: Anonym

Hahah, Lycka till. Vinner du inte på Rexona är du ganska dålig.

2007-09-20 @ 19:57:34
Postat av: Mandy

Tack gullisar :)
Haha du anonyma raring, nu har du tur att jag inte avslojar ditt namn har i bloggen, synd for dig att du inte ar medveten om att jag nyss sparade din ip-adress bara for skojs skull. Buuusted ;)

2007-09-20 @ 20:11:11
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: SARA

1. Jag är inte din raring.
Och jag såg nu att halva inlägget hade fallit bort.
Efter det som står skulle det vara:
":P Jag skojja bara kul att du får tävla en sån bra häst första gången!"

2007-09-21 @ 00:58:28
Postat av: SARA

1. Jag är inte din raring.
Och jag såg nu att halva inlägget hade fallit bort.
Efter det som står skulle det vara:
":P Jag skojja bara kul att du får tävla en sån bra häst första gången!/ Sara"

2007-09-21 @ 00:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0