Paulina och Lugna favoriter.

Godkvall,
Paulina var ute pa promenad med sin vovve har i krokarna da jag ringde henne och var i starkt behov av sallskap. Inom nagra minuter stod min egna lilla gullviva har utanfor. Vi tittade klart pa Idol och har sedan dess legat halvt forlamade pa mitt golv, med benen uppe pa sangen, och lyssnat pa Lugna favoriter samtidigt som vi klagade pa att man aldrig far pojkvan nar man vill ha det, och att de sen alltid kommer nagon perfekt svarmorsdrom da man minst vill ha det.. Fast det dar galler ju i och for sig inte mig langre, svarmorsdrommar ar ointressanta och for perfekta. Men den diskussionen lamnar jag oppen tills vidare. Att ligga pa golvet med benen pa sangen ar i alla fall en stallning som jag larde Paulina och varmt kan rekommendera till er darute, mycket skont! Till slut kom aven min bror och joinade oss, yes allt sparades pa bild - lagger upp den safort jag far mojlighet! Ojojoj vad mycket bilder ni kommer fa se inom en snar framtid sager jag bara! ;) Nu ska jag hoppa i sang sa att jag orkar med morgondagen, jag blev annu trottare av att krypa omkring pa golvet och leka kurragomma med lilla vovsingen.



Maandyy and me  
Tack for att du finns.

Kommentarer
Postat av: -

kuul me massa nya bilder snart!!! i can't wait! xD älskar älskar älskar dig och din blogg!!!< 3

2007-09-30 @ 00:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0