Och ytterligare en lista..

Hittade ytterligare en lista fran Jings blogg. Har man trakigt sa har man, leka med listor och fa vara riktigt kreativ ar ju underhallning pa hogsta niva! Eller nat..

Dagens humör: Inte sa bra som det borde vara da det ar fredag, kanner mig irriterad och trott.
Dagens klädsel: Svarta ribbade strumpbyxor, en kort svart klanning med lite "bulligt" tyg langst ner, vit kofta.
Dagens smink: Naturligt sminkad med lite solpuder och lite mascara.
Dagens frisyr: Slarvig toffs.
Dagens ont: Huvudet! Traningsvark fortfarande? ;O
Dagens händelser: Traffade Ebba for forsta gangen pa lange..
Dagens borde-ha-gjort: Kopt en mossa.
Dagens bästa: Det ar helg!
Dagen låt(ar): I'm like a bird, riktigt fin!
Dagens ord: Gomman, det ska komma fran Paulina med lite finsk brytning - far mig alltid lika glad hur ledsen jag an ar (a)
Dagens roligaste: Da vi traffade Kami som jobbar som knappare, eller vad han kallar det. Han sitter pa en bank pa Biblioteksgatan och knapper pa en apparat for varje manniska som gar forbi, haha det var hysteriskt! Speciellt da Frankie skulle testa ;P
Dagens tråkigaste: Da jag skyndade mig som en galning till engelskan och det i efterhand visar sig att den var installd.
Dagens saknad: Kvallar som denna vill jag ha pojkvan.
Dagens längtan: Hemlis :).
Dagens inköp: Onskar att jag kunde skriva mossa.. :(
Morgondagens planer: Rida och partaja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0