Mössor

Godmorgon!

Somnade rätt tidigt igårkväll,
i alla fall med tanke på att det var fredag. Men i och med att det ska partas ikväll så var det väl lika bra. Fick av lite olika anledningar dessvärre en ganska dålig start på dagen, men jag är säker på att det kommer ändras efter jag ridit. - Om det går bra vill säga.

Därefter ska jag möta Matthias så ska vi ta en promenad in till stan. Längs vattnet, såklart!! :D Senare ska jag möta Lottisen. Vi får se vad vi hittar på, efter det åker vi i alla fall hem till mig och lagar middag och förar. Drar kanske hit lite sötnosar också, vi får se. :)

Idag ska jag fortsätta mitt jackletande, dessutom ska jag leta efter det absolut roligaste - mössor!! Jag älskar mössor, tycker att det är hur gulligt som helst och framför allt är det perfekt vid bad hair days. Ni får hojta till om ni vet någon affär där de har många mössor.



Den här köpte jag för lääänge sen på NK kids.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0