Lista!

Pratade precis med alsklingen Hanna, far se om vi kanske ses senare :) I alla fall gick jag in pa hennes blogg och snodde en rolig lista fran henne, jag tycker allt att den skiljer sig lite fran mangden ;) Och nu nar jag vantar pa att Idol ska borja for att sedan hitta pa nagot sa kan jag lika garna leka lite med listor.

Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den i telefonboken som ligger på det numret som står här:
12. Anna Liszke
40. David Wåhlin
37. Cina Rosén
36. Charlotte Nordlinder
48. Dennis
35. Changen
24. Bella
66. Fredrik, LP
72. Hanna De Ron
54. Elinore Stålberg
21. Axel Dallöf

Har du pussat nummer 72?   ;)
Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 36? Sista veckan pa sommarlovet da vi festade sex-sju dagar i rad och sov pa olika stallen varje natt, Lottie rocks like a rockstar! ;P
har du träffat nummer 48? Jajamensan, mojligen lite udda plats...
Är nummer 54 söt? Ohja :)
Vad var ditt första intryck av nummer 35? Haha kommer inte ihag, formodligen var det pa en klubbfest, det far forklara allt..
Hur träffade du nummer 12? Hmm.. pa nagon fest lite hastigt tror jag, sen borjade vi fika tillsammans som dejter, haha!
Gillar du nummer 21? Ja, som en van.
Har du träffat nummer 40 den senaste månaden? Yes.
När såg du nummer 72 sist? Pa Djurgarn da bilden togs tror jag :O.
Har du varit i nummer 66 hus? Nej
När är nästa gång du ska träffa nummer 24? Ikvall formodligen :).
Är du nära vän med nummer 37? Vi dansar tillsammans och gar i samma skola:).
Har du gått på bio med nummer 40? Nope
Skulle du kunna gå ut med nummer 72? Ohyes ;)
Vad pratar du och nummer 54 oftast om? haha minns inte.
Känner du nummer 48? Inte langre
Skulle du kunna ge nummer 21 en kram? Haha ja!
Hur är vänskapen mellan nummer 36 och 54? De har aldrig traffats.
Har nummer 12 ett förhållande? Jajamensan.
Har du velat slå 40 i ansiktet? Oh, manga ganger! Haha nej da:)
Hur träffade du nummer 35? Gemensamma kompisar? Pa nagon fest? 
Har du sovit hos nummer 54? Mmm.
Vem känner du bäst av nummer 66 och 37? Svar fraga, det ar pa olika satt.


Kommentarer
Postat av: Linn

haha rolig lista ju!

2007-10-01 @ 09:14:19
Postat av: M

har du nån på g då?

2007-10-01 @ 09:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0