INSPARK!

Hej alla glada :)

Hade som vanligt bara 2 lektioner idag. Sedan akte jag och at lunch med tjejerna i klassen och darefter akte jag till stallet - traffade sotnosarna dar nere, pratade lite mer med min ridlarare angande ridtavlingarna i oktober ocksa! :) Sedan var det dags for dans dar jag traffade mina andra alsklingar. Carro har fragat mig om min dansgrupp kan stalla upp pa en valgorenhetsgala som bl a credd star for, det ska bli roligt! :)

Ikvall ar det dags for Inspark, yeey! Och nej, jag tanker inte skamma ut mig genom att komma som nan tysk charter turist a la stig helmer. Daremot aker hangselshortsen pa och lite sant ;) Jag mar namligen uruselt fysiskt och vill egentligen bara ligga i sangen hela kvallen, men man maste ju offra sig for laget som man sager ;D I ar ar det inte pa Berzeli utan Clara, dar olof jobbar annars :)

Jag ber om ursakt for att det inte blir mycket bloggande nu nar min dator fortfarande inte kopplats in, men jag hatar att skriva som om jag latsas att jag sitter pa andra sidan jordklotet nar jag i sjalva verket har en virusangripen dator.. jaja ni forstar vad jag menar :) Nu ska jag ringa tjejerna och se vad de har for sig, ska mota dem innan.. men forst kanske jag aker en snabbis till David.

Puss pa mina favoriter! <3

Har inte haft nagon mojlighet att lagga upp bilderna fran min och Bellas kvall som barnvakter. Har ar i alla fall tva av bilderna.. men absolut inte de roligaste ;) De kommer snart!

image1026
image1025


Kommentarer
Postat av: Linus

vem målade såg ju professionelt ut ju :) rolig kväll :)

2007-09-20 @ 20:21:21
Postat av: Mandy

Bella malade Cornelius, jag malade Claudia och lilla Cornelius malade mig :)

2007-09-20 @ 20:41:58
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0