Ibland blir det helt enkelt inte riktigt som man tänkt sig..

HELG ! Äntligen, äntligen! Visserligen var det nyss fredag enligt min mening, men vad gör det? Alltid lika skönt att få ett par dagar då man slipper ångest ifall man inte pluggar.. Matte B prov på tisdag står inom en osynlig parantes i min almanacka..

Gårdagen blev väl inte det minsta som jag planerat.. jag började göra mig iordning runt niotiden för att möta tjejerna innan insparken. Men min mobil dog efter jag försökt ringa ett par samtal vilket ledde till att jag inte kunde få tag i dem. Då bestämde jag mig för att åka över till David istället, för att sedan möta girlsen kvart i tolv. I varje fall tittade vi på  film och hade allmänt mysigt, tills en viss gosse somnade och jag likaså. Vid ett såg vi att insparken bara var att glömma så vi sussade skönt vidare. Därefter åkte jag hem vid två med tanke på morgonens lektion i tyska som jag flitigt skulle befinna mig på 08.15.. nice.. Jag måste säga att folket i skolan har sett ut som levande lik idag - och jag är definitivt en av dem. Men ganska charmigt ändå, de som säger att VRGare inte kan festa borde läsa på till nästa utlåtande! ;)

Idag har jag no plans. Eller egentligen har jag bestämt saker med flertalet vänner, men jag är totally exhausted.. så först på schemat står en lååång powernap! Men först måste jag nog komma från skolan.. ja det låter som en bra idé!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

förlåt men du hittar ju bara på.....?

2007-09-21 @ 21:58:17
Postat av: Amanda

Hahaha.. jaha.. vad ar det exakt jag hittat pa da;P?

2007-09-21 @ 22:13:49
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Anonym

vem är david? är
ni på g eller?

2007-09-22 @ 15:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0