Hittar ingen passande rubrik, las pa bara! Star nog ett och annat intressant ;)

Godkvall,

safort jag kommit hem fran skolan
kastade jag mig i sangen och sov problemfritt i tva timmar. Efter 1h 56 minuter och 33 sekunder ringer Charlotte och sager att hon ar i Karlberg och kliver av nu, och att jag ska komma och mota henne. Naja, vad kan jag invanda da denna enivsa dam kommer till tals? Pa fort som fasen med kladerna och inom en snar framtid gick jag sida vid sida med denna numera brunhariga babe. Vi stannade till vid gungorna, satt dar ett tag och jag uppdaterade henne om de senaste nyheterna i mitt liv. Mina nyheter ar enligt min mening alltid sa oerhort intressanta.. kanske borde jag bli lite mer kritisk i min gallring da jag valjer ut de nyheter som ar relevanta att dela med mig av? Tacka vet jag Paulina, det ar nog.. pinsamt att erkanna det.. men det ar hon som tar del av denna gallring. Hon far sta ut med en rad trakiga nyheter som jag irriterat nog sagt ar mycket mer intressanta an de i sjalva verket ar.. men a andra sidan hon som oftast fore de flesta andra far hora mina nyheter som, ater igen enligt min mening, slar andra nyheter med bravur.

Jag och Charlotte promenerade hemat. Vi at middag och tittade pa Idol. Ja jag maste nog erkanna att jag ar lite av ett idolfreak.. men vem ar inte det, innerst inne? Det handlar nog bara om att det inte ar nagot man garna skryter om. Men visst ar det ett program som vet hur man fangar tittare. Man skulle egentligen kunna jamfora denna skam over att beratta att man tittar pa Idol med samma skam manga kanner over att de faktiskt laser en annan manniskas blogg, till punkt och pricka. Jag har aldrig varit en bloggfantast, tro det eller ej. Att lasa en annan manniskas blogg kan jag till och med finna ratt ointressant. Absolut hander det att jag laser bloggar, men da ar det av personer som jag anser att jag kan lara mig nagonting av, personer som kanske har bra vokabular eller ambitioner som jag efterstravar. Att lasa vanners bloggar ar ingenting som hander vardagligen. Det beror pa att jag inte garna vill ta del av denna snedvridning som det har blivit vad galler detta bloggande. Man ar en person i det dagliga livet och safort man skriver i sin blogg ar man en helt annan person - med kanske brister som inte existerar i det verkliga livet. Nej, mina vanners bloggar blir i stort sett aldrig lasta av mig. Ar det en nara van sa kommer jag formodligen veta allt som star dar mer utvecklat i vilket fall, plus att jag slipper riskera att fa en fel bild av en person som jag har svart att se negativa sidor hos i verkligheten.

Nu har jag pratat runt med lite manniskor och det har visat sig att det ar 2 fester valdigt nara dar jag bor. Patrik, Linus, Frank och David ska pa den ena. Janne och Christian ringde och var pa den andra. Men jag ska vara hemma ikvall, thats it. Har jag lyckats halla ut sahar lange sa borde jag klara ett tag till. Jag kanske till och med kan somna snart, trots powernapen tidigare idag. Janne ringde i varje fall nyss och kollade om jag ville komma till deras fest belagen fem minuter harifran - eller om han kunde komma hit. Vi far se, jag blev ganska sugen pa att lagga mig i min skona sang och dromma mig bort...

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Paulina

Haha, jag lyssnar gärna på dina mycket ointressanta historier! ;)

2007-09-22 @ 16:16:41
URL: http://pallelina.blogg.se
Postat av: Anonym

du har aldrig ointressanta historier :D , kul om du lägger upp lite mer bilder :)

2007-09-22 @ 18:05:51
Postat av: Anonym

vem är david? är
ni på g eller?

2007-09-23 @ 13:51:58
Postat av: Mandy

Jag vet, men jag kan inte lagga upp bilder nu pa den har datorn som ar fullproppad.. lovar att lagga upp en massa safort vi installerat den andra! Har tagit massor av nya bilder :)
David ar en killkompis :)

2007-09-23 @ 14:04:13
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Anonym

skriv mermermer!!! det är så kul o läsa dina inlägg :D

2007-09-24 @ 17:54:06
Postat av: Anonym

mandy, var bor du? :)

2007-09-24 @ 19:52:29
Postat av: Anonym

men guuuud!! hon bor i solna!

2007-09-24 @ 21:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0