Ge mig helg nu, tack!

Ciao ragazzi!

Kanner mig som en vandrande sprakmaskin. Laser ju tre hundrapoangskurser sprak nu - italienska, tyska och engelska saklart. Laxorna till imorgon ar i olika amnen, men alla pa engelska, nu har det verkligen slappt att laxorna gar langsammare da det ar pa engelska, flyter pa riktigt bra faktiskt! Da vi skulle skriva CVn pa svenskan sa Robin Smith att vi nu kan skriva "engelska - flytande" harligt harligt! :)

I alla fall gick matteprovet riktigt bra idag, gjorde alla uppgifter smidigt och ar inte speciellt orolig. Alltid skont att gora bra ifran sig pa proven i matte.. man far bara ett fatal tillfallen att visa sina kunskaper pa. Det var val ungefar det jag hade att beratta om skolan..

Akte darefter och at lunch med pappa och lite andra arenden.. om en timme borjar min balett, och darefter jazz! Ska trana sa att jag inte kan ga imorgon.. fast da kommer inte min ridlarare bli glad imorgon - far val fa nagon form av balans pa det hela sa att jag inte gar med standig traningsvark vilket jag fatt gora den senaste tiden.. Aven fast jag gor det med ett leende pa lapparna, det ar ju trots allt ett kvitto pa att man tranat flitigt ;)


Jag langtar sa ofantligt till helgen, egentligen har jag inga speciella planer men da den har veckan ar sa full av laxor och jag gang pa gang far ringa och flytta upp fikor och promenader med vanner sa ska jag bara ta det lugnt och festa helgen som kommer. Pratade lite med Isabella tidigare och vi ska kora pa stort pa fredag, cant wait!


Lite gamla bilder som ligger och skrapar pa facebook.. kan ju som ni vet inte ladda upp mina nya an.








Snaaart sa ska det festas igen! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

sköna fest pics, det ser verkligen spårat ut!!!!!!!!!!!!!!

2007-09-27 @ 10:41:00
Postat av: Jossan

är du bra kompis med hanna deron (eller hur det nu stavas ;P) ?

2007-09-28 @ 17:24:56
Postat av: Mandy

Ja jag ar bra kompis med alsklingsHanna :)

2007-09-28 @ 19:05:21
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0