Fredag!

Hej,

idag har jag haft en  jobbig dag,
det beror pa alldeles for lite somn inatt. Vid niotiden igar akte jag med min ena storebror for att kopa en massa godis och ett par liter coca cola. Vi hade bada namligen plugg som skulle vara klart idag.. usch for att vara ute i sista sekund. Sockret hjalpte oss pa traven att halla oss vakna, vid tva - halv tre lag jag och sov med huvudet lutat mot koksbordet..

Arbetet blev bra till slut i alla fall, efter att ha varit hemma under lunchen sa akte jag tillbaka till skolan. Pavag till tunnelbanan ser jag att jag har tagit fel pa tiden totalt.. sonderstressad springer jag i mina stilettklackar i hopp om att inte komma alltfor mycket forsent. Efter att ha sprungit in i en sisadar fem sex manniskor ar jag antligen i skolan, med andan i halsen. Och vad far jag inte reda pa da:D? Joo lektionen ar installd! Det ar inte ofta vi far lektioner installda men da vi val far det ska jag sjalvklart ha stressat sonder mig innan for att hinna i tid, harligt harligt!

Darefter aker jag och moter Ebba och Livia och vi tar en tur pa stan. Allt ar frid och frojd tills jag marker att jag glomt att lamna arbetet som jag satt med inatt.. greeeat! Jag och Ebba beger oss tillbaka till Odenplan for att lamna arbetet och sedan moter vi Patrik, Frank och Linus. Vi borjar mitt mossletande, helt utan framgang dock. Jag vill ha en stickad stor mossa i benvit eller svart.. nagon som vet var de finns? Det kanns som att alla har dem men jag kan omojligt hitta var..

Till slut kom aven Janne, vi gar och koper glass och tar det lugnt. Nu sitter jag hemma och pratade precis med Bella som ska pa nagon restaurang med sina klasskompisar och fragade om jag skulle med. Men jag och Mami ska ata middag bara vi tva idag, blir mysigt. Senare ska jag nog ut, eller sa far nagon alskling pallra sig hit. Lange sedan man var sahar trott! (Den meningen har kommit fran min mun manga ganger den har veckan). Forvisso ar det faktiskt okej att inte festa en fredag, da ar man trots allt ofta valdigt trott och sliten. Bio kanske skulle sitta fint:) Men vi far se helt enkelt..

Jag hatar att blogga nar jag varken kan lagga upp nya bilder eller skriva alla bokstaver. Det ar inte ens kul att blogga da sa jag vagar inte tanka pa hur trakigt det maste vara att lasa. Men men, statistiken vaxer och jag blir chockad gang pa gang da gamla kompisar, bekanta och till och med slaktingar hor av sig att de haller koll pa mig via just den har sidan ;) Kanske bast att lasa igenom innan publicering i fortsattningen..

nejda, da blir det inte lika roligt ;)

Jag och Paulina :)
en gammal bild pa mig och alskade Paulina, va sma vi ar :D

Pusspusspuss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gullig bild :)

2007-09-28 @ 19:08:53
Postat av: Cim

har du kontakt med ditt ex jonathan?

2007-09-28 @ 19:09:43
Postat av: Ebba

Du e så gaay.. <3

2007-09-30 @ 23:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0