Fest i Edsviken.. Alkis, jag?

Godkvall!

Kom hem for en timme sedan ungefar.
Jag och Bella har suttit barnvakt at min brors flickvans barn, men jag berattar allt imorgon da jag far bilderna :)

I fredags akte jag och Ebba till Messi pa forkrok. Dar var bland annat Matthias ocksa. Vi drack lite vin och korde nagon lek som inte alls ar rolig da man ar nast intill nykter. Vet inte vad som hant men alkohol biter inte pa mig langre. Kanske ligger nagon liten liiiten sanning i att mina vanner borjat kalla mig for alkis i alla fall...

Hos Messi stannade vi dock inte lange.. snart fick vi erbjudanden om tva fester i Edsviken. En dar vara kara vanner Patrik, Linus, Martin, Frankie, David samt Philip var pa. Och den andra som bland annat Lottie och Kalle var pa. Vi drog till den senare namnda. Vi borjade snabbt fylla pa glasen och experimentera litegrann, inomkort dansades det vilt av de flesta pa festen och det var riktigt roligt ett tag. Sedan intraffade en onodig incident och vi tog en taxi och hamtade upp Patrik som var pa den andra festen, for att sedan aka hem och sussa hos min alskade Ebba.

Pa morgonen blir vi vackta av David, Martin och Julia som star utanfor Ebbas fonster och vill komma in.. Vid tretiden red jag :)

Ikvall har jag och Bella <3 varit barnvakt, som jag namnde tidigare. Alla bilder vi tog och alla galenskaper som hande skriver jag om imorgon. Nu ska jag bums i sang!

Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Sanny

skriv mer mer mer :)

2007-09-18 @ 12:25:25
Postat av: Anonym

är man alkis blir man ju påverkad av typ inget....? så är nog inte fallet lilla du

2007-09-19 @ 16:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0