Dans är mitt liv, nu och föralltid!

Hej mina stjärnor!

Oh oh oh, vad jag älskar att dansa!
Jag är helt överlycklig nu, kroppen har tränats så jag kommer inte kunna gå imorgon och jag fick äntligen träffa min underbara dansgrupp igen. Vi körde på rätt bra, framför allt på jazzen. Dock hade vi först balett med en ny tränare, positiv överraskning. Jag tyckte förvisso om den andra, men hon var äldre och lite gammaldags- det här blir defintivt modernare!

Vi körde mycket styrka både på baletten och jazzen. Beach 08 som min tränare sa, haha! På jazzen fick vi dansa en massa och då sprudlade jag av glädje, kunde omöjligt sluta le. Vill du få en gladare vardag? Börja för guds skull dansa!! Du kan inte göra något som får dig gladare, om du tycker om att dansa och röra på dig alltså.

Nu ska jag hoppa in i duschen och därefter plugg plugg plugg! Måste ta igen tiden jag missade då jag var och dansade i tre timmar. Men det går bra, så mycket har jag inte än i alla fall ;)


de här söta shortsen hade jag över mina trikåer på dansen idag.
Till det hade jag en rosa munktröja =)

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

DAGENS OUTFIT;D me like!<3

2007-09-05 @ 00:56:27
Postat av: Anonym

du har väääärldens bästa blogg JAG AVGUDAR DIG! :D

2007-09-05 @ 17:50:41
Postat av: Anonym

Vem har du i balett nu?

2007-09-14 @ 20:28:42
Postat av: Anonym

superhettt med dom där shortsen!! speciellt med en lite navelpiercing till ;)

2008-07-08 @ 18:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0