Dags for mig att...

be om ursakt for ett valdigt daligt uppdaterande. Men, jag har mina skal. Just nu ligger hogen av bocker pa varandra och det kanns, ater igen, som att tiden inte racker till. Ett alldeles for vanligt aterkommande problem. Trots det kanns det som att skolan rullar pa mycket bra sa man ska inte klaga. Imorgon ar det matteprov, risken finns att min optimism ar som bortblast omkring lunchtid. Men det problemet far vi ta da i sa fall, da ber jag om er storsta mojliga sympati..

Nog om det. Jag har redan borjat planera min fodelsedag. Ni som rakar kanna till nar min fodelsedag ager rum tror att jag ar fran vettet.. det ar trots allt ett par manader kvar. Men det ar sa roligt att planera och jag har inspirerats av Bella som fyller ar snart, och vart planerande av hennes fodelsedag da vi satt barnvakt. I varje fall lutar det just nu at att jag ska hyra en skola i narheten av dar jag bor, jag har till och med pratat med skolan om det och fatt ett fast pris och allt sant. Blir det sa kommer jag att ha mycket folk och stor partaj, harligt va:)?

Nu ska jag sussa och dromma om linjara funktioner och allt dartill..



...jag hoppas innerligt att ni har turen att dromma om nagot betydligt mer romantiskt...

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad tävlar du i? dressyr eller?

2007-09-25 @ 00:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0