Dagarna som varit..

Hej gullisar!

Tyvarr har min dator inte blivit installerad an.
Da kom jag pa att jag har kvar min gamla dator som ar otroligt virusangripen och ar langsammare an langsammast. Alla bokstaver kan den inte heller skriva vilket ni ser. Naja, nu kan jag ju skriva i alla fall. Jag har dock svart att tro att den kommer fungera efter jag stangt av den idag. Kanner verkligen hur hart den anstranger sig for att overhuvudtaget vara pa. Well well, det aterstar att se.

Tiden utan dator har i varje fall varit otroligt skont, bortsett fran att jag inte kan blogga da. Man far sa otroligt mycket tid over, och nej det ar ingen myt. Vad har jag gjort den senaste tiden da.. I tisdags hade jag lite arenden att fixa innan skolan borjade. Gynekologbesok bland annat, men allt var bara fint sa det var skont. Blev dock chockad over att tva studenter var med under undersokningen och stod och tittade pa mig som lag helt utelamnad. Men men, tydligen hade de fragat mig om det var okej, och jag hade svarat ja.. nar nu det hande.. ? Skont i alla fall att allt sag bra ut, jag var glad att det var en ung tjej som undersokte mig och inte en gubbe som Paulina fick vara med om, haha! Det hade val inte varit nagon hojdare.. Kanske borde beratta varfor jag var dar sa att det inte behover uppsta nagra rykten, finns tillrackligt med sant redan.;) Det var min mens som helt plotsligt blev valdigt oregelbunden sa min barnmorska tyckte att jag skulle kolla upp det. Pinsammast var absolut inte sjalva undersokningen, utan da jag kom in i vantrummet pa Karolinska och de fragade mig infor hela vantrummet samt !!! pappa!!! hur manga sexpartners jag haft osv. Riktigt oprofessionellt om jag far saga det sjalv.. Annars hade jag vaaarldens underbaraste barnmorska som ringde runt till hela stockholm sa att jag kunde fa komma in nagonstans. Min andra barnmorska pa Karolinska var annu mer underbar, hon behandlade mig som sin dotter och erbjod sig att skjutsa mig till min skola da hon fick rast, urgulligt! Doktorn var aven hon riktigt trevlig.

Efter skolan ringde Ebba sa akte jag och motte henne en snabbis. Den sotnosen hade kopt en present till mig, varldens finaste halsband som det skrek Amanda om. Ett stort hjarta var det i alla fall, fran F C (friis&company). Tack tack tack alskling!!! <3<3 Sedan motte vi janne och coffe och vi tog en svang pa stan. Darefter akte jag hem. Skulle namligen dansa hela kvallen :D

Idag har jag redan slutat, sa skont! Nu tankte jag gora ordning lite lunch (japp, helt sjalv!) och darfter ska jag mota Alex :) far se vad vi hittar pa..

Pa aterseende!  

Kommentarer
Postat av: plupp

förstår om du inte vill svara, men skriv isåfall det.. hur många sexpartners har du haft?
om du skäms behöver du inte säga, men kan du inte iaf skriva att du inte vill svara, så man vet att du läst det iaf? :)
tack och du är skit snygg tycker jag =) pussssss

2007-09-13 @ 14:30:03
Postat av: Mandy

Nja det ar val ingenting jag valjer att dela med mig av sahar offentligt. Dock vet de flesta av mina vanner hur manga det ar. Det ar med andra ord absolut ingenting jag skams over pa nagot satt utan jag tycker att mitt antal ar helt lagom :) Det enda jag kan tillagga ar val att det bara varit killar som betytt nagot for mig, vilket jag tycker ar otroligt viktigt, inte minst for att ha ett bra sex ;)
Tack sa mycket :)

2007-09-13 @ 14:50:31
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se
Postat av: Emilie

Haha, vad pinsamt! Svarade du på den frågan inför din pappa och väntrummet? Tummen upp för bra barnmorskor :)

2007-09-13 @ 19:49:44
Postat av: Rebecca

Att du inte säger en siffra är helt förståligt :) Men vad sa du då, framför din pappa och vänterummet? Sanningen eller en vit lögn så som "noll"! Jag hade nog kört på den vita lögnen :P

2007-09-13 @ 20:34:59
Postat av: Mandy

Hahaha nej det gjorde jag faktiskt inte. Utan jag sa till personerna som stallde fragorna att jag inte svarar pa sadana fragor infor sa manga manniskor som satt dar. Da blev de roda i ansiktet och bad om ursakt och insag sitt, enligt mig, stora misstag ;P Pappa gick daremot darifran hyffsat sjalvmant nar de borjade stalla fragorna.

2007-09-13 @ 20:44:55
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0