Bilder :)

Lite fler sommarbilder. Satt ett tag och drömde mig tillbaka till sommaren då jag insåg att hösten är riktigt mysig den också. Kläderna man kan ha på hösten slår helt klart alla andra årstider med hästlängder.

Jo jag satt också och funderade på hur jag ska se ut imorgon, det är ju nämligen skolfotografering. Alla andra år har jag gått upp minst ett par timmar tidigare än vanligt för att göra mig iordning. I år känner jag lite mer.. fuckit. I alla fall inte anstränga mig lika mycket. Problemet är bara att mitt hår just nu är i den tråkigaste längd man kan ha, nämligen mellanlängden. Jag har inte den blekaste om hur jag ska ha mitt hår imorgon. Lockigt har jag haft de senaste åren, så tror inte jag har någon lust att köra på det även det här året.. har ni några förslag? :)

jag =)


jag =)

Tänkte passa på att ta lite nya bilder imorgon, i samband med skolfotograferingen och allt. De får bli lite höstinspirerade tänkte jag. Ni har ju blivit överörsta med sommarbilder den senaste tiden. Så hjälp mig nu med hur jag ska se ut. ;D

Kommentarer
Postat av: max

mohikan

2007-09-05 @ 19:23:04
Postat av: Paddy

asså är det ett SKÄMT? du går alltså upp några timmar tidigare för ett litet kort? Du måste verkligen vara rädd för vad folk tycker om dig :(

2007-09-06 @ 08:54:07
Postat av: Michelle

Varför är du så brun och fin hela tiden för?! Tell me your secret.

2007-09-06 @ 21:20:48
URL: http://www.ellesdays.blogg.se
Postat av: Anonym

jag tycker att dit hår är jätte fint som det är nu! Du skulle dock kanske passa i lite kortare också vågar du? :) by the way är din blogg den bästa jag vet! you rock girl!!!

2007-09-06 @ 21:55:10
Postat av: Anonym

höst bilderna då=)`?=

2007-09-07 @ 18:09:44
Postat av: Sanny

Jag tycker ditt hår var skitfint på bilderna, håll inte på att stå och locka det och göra massa krusiduller, det ser så tillgjort ut, man ser verkligen att just Du har stått framför spegeln 3 timmar innan fotograferingen och det är lite pinsamt.. Så go natural!

2007-09-07 @ 19:39:35
Postat av: Anonym

du har jättefint hår, gör ingenting med det, rufta hellre till det än locka det ;)

2007-09-16 @ 18:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0