Arrivederci sociala liv!

Hejsan,

dagen har rullat på i rätt segt tempo.
Alla lektioner har dock genomgåtts ganska smärtfritt, tills dagens sista lektion kom och jag började på riktigt känna att sängen och någon timmes sömn var inom räckhåll. Men så fel man kan ha! Inte nog med de läxor vi redan fått, vilka i och för sig är hyffsat små men nu är de en hel del, så ska jag ha läxförhör i det för mig helt nya ämnet rättskunskap på torsdag! Dags att visa läraren vad man har för mål och kvalitéer, suck suck suck!

Men men, ska försöka få en del gjort idag så ska det nog inte bli några problem. Imorgon börjar äntligen min dans, det gör mig överlycklig. Can´t wait!

På återseende.
Arrivederci
Auf Widersehen

osv.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kämpa på ;)
en liten fråga bara, vad använder du för foundation/puder/rouge när du sminkar dig?

2007-09-03 @ 22:09:55
Postat av: Matthias

Auf Wiedersehen ;)

2007-09-04 @ 10:47:46
Postat av: Mandy

Jag använder inte foundation längre utan bara lite solpuder för att "jämna ut" min ganska bruna hudton.

2007-09-04 @ 18:06:09
URL: http://gulligamaandyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0