Zz

Hej!

Igårkväll åkte jag till David runt tolv.
Vi gick och la oss nästan så fort jag kom dit.. tittade lite på film och så. Är ändå hur trött som helst idag, känner mig som ett vrak i hela kroppen! Imorse ringde klockan för första gången halv åtta, men vi vägrade lämna sängen. Gick upp klockan tio efter att klockan ringt en sisådär 20 gånger. Fick skjuts hem imorse vid elva när han skulle åka och jobba.

Ikväll tänkte jag ha en lugn kväll med Bella, men inte det inte, nu är det nya planer på g! Det ser ut som att jag ska äta middag hos henne och därefter bege oss till en annan David som är hemma från London. Uppfattade inte riktigt vilken form av tillställning han skulle ha, men det blir nog roligt. Ett som är säkert är att jag ska sova nu, är hur trött som helst.

Lite bilder från min brors lyckade 30-års fest..





















- Puss på er!

Kommentarer
Postat av: mulle

uppdatera oftare!! då kommer fler läsare tillbaka, för när man går in på din blogg och du inte uppdaterat några gånger orkar man inte gå in till slut, och det vill vi ju!! :)

2007-11-01 @ 20:21:39
Postat av: Ebba

Minnesvärd kväll de där

2007-11-05 @ 02:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0