Visste ni det här? ;)

Kallas: Majoriteten kallar mig Mandy.
Ålder: 17
Motto: Alltid se på saker och ting från den ljusa sidan, samt leva varje dag som om det vore den sista.
Längd: 1.71 cm
Vikt: 54
Hårfärg: Blond.
Ögonfärg: Ljusblå
Civilstånd: Blandat.
Workout: Min regelbundna träning är dans tre gånger i veckan och ridning två gånger i veckan.
Piercing: Naveln.
Tatuering: Nej.
Doft: Euphoria - Calvin Klein.
Årstid: Sommar
Tv-program: Beverly Hills
Maträtt: Tapas
Resemål: Milano nästa vecka (:
Pluggar/Jobbar: Pluggar andra året på Viktor Rydbergs gymnasium Odenplan.
Framtida planer: Framgångsrik advokat, har rest mycket och till slut skaffat mig en lycklig familj. Modellande.
Godis: Omöjligt att välja.
Film: Jag har så många. En är Deja Vu, en annan The green Mile, Nyckeln till frihet. Listan kan göras lång.
Klädesplagg: Årstiden till ära måste jag säga mysigt varma koftor.
Musik: House.
Drömresan: Australien.
Vill ha just nu: Pojkvän!
I vinter kommer jag: Leva enligt mitt motto.
Rött är: Jul, jul strålande jul. Alternativt sossarnas färg, men jag föredrar att tänka positivt.
Favoritväder: Varmt som attan med stekande sol!
Spelar du nåt instrument: Nej.
Morgon- eller nattmänniska: Nattmänniska utan tvekan.
Sparare eller slösare: Slösare.
Vem är viktigast för dig: Min familj.
Tror på liv på andra planeter: Inte för människor i varje fall.
Kommer du ihåg din första kärlek: Självfallet gör jag det.
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej.
Har du några homosexuella vänner: Ingen aning, kan säkert vara så.
Tror du på mirakel: Utan tvekan gör jag det.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Absolut.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Ja det gör jag, men det finns gränser.
Ser du på kärleken som ett misstag: Inte alls. Kärleken till min familj och mina vänner är det bästa som finns.
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Som det ser ut nu så två alternativt tre. Men det är två parter i en relation.
Bio eller promenad: Bio på vintern, promenad på sommaren.
Är du kittlig: Frågan är om jag inte är bland den mest kittliga person gud skapat?
Snarkar du? Nej, det har folk inte klagat på i varje fall.
Stjärntecken? Skorpion, märks allt för tydligt ibland.
Rädd för insekter? Jag hatar insekter.
Äckligaste insekten: Vidrig fråga, har ingen lust att tänka efter.
Största svaghet: Väldigt impulsiv person, mina känslor går ofta före förnuftet, kan både vara negativt och positivt. Sedan framför allt, perfektionist, jag lär mig aldrig att jag inte kan göra bra ifrån mig jämt och ständigt.
Det här är jag bra på: Visa ödmjukhet och öppenhet. Hjälper mer än gärna andra människor och jag har lätt för att visa kärlek och uppskattning till andra människor.
Bästa bok? Allt för min syster.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Att alla mina önskningar gick i uppfyllelse ;)
Vad vill du jobba som? Som advokat. Juridik är mitt kall.
Chips, morötter eller godis? Chips och godis!
Pizza eller hamburgare? Pizza, i Italien (;
Skriver du dagbok? Bloggen skulle man kunna säga är som min dagbok. Dock skriver jag kanske högst en tiondel av allt som händer i mitt liv, mer vill jag inte lämna ut.


Listan är tagen från Jenny Kullin.


Kommentarer
Postat av: S

Du kommer bli en utmärkt advokat Lillan!

2007-11-23 @ 18:54:40
Postat av: Anonym

Vad är du för sjuk? :(

2007-11-23 @ 18:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0