Vid tillfällen som dessa tror jag aldrig att jag skall lära mig.

Oh jag blir så fruktansvärt förbannad på mig själv just nu. Vad håller jag på med? Jag är för besviken på mig själv för att förklara vad saken gäller. Kommer kanske senare. Jag är sjukare nu än imorse, imorse var jag sjukare än igår = det här suger cavallocazzo. Tror inte ens jag stavade rätt där nu bara för det, huvudsaken är att jag själv förstår vad jag menar. I alla fall mår jag skit och känner mig isolerad. Ebba är också sjuk så jag ska åka till henne ikväll så ska vi tycka synd om oss själva och se på en massa tjejfilmer. Patrik ringde nyss och ville joina oss, kanske kan vi få Ebba att gå med på att baka lussebullar? (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0