Thank God!

Jennifer, en gammal klasskompis till mig, är en av få personer som är bättre på matte än vad jag är! Haha nej nu skojar jag bara!  Men hon är ett mattegeni som heter duga och en av få personer som verkligen kan få mig att förstå de gånger matematik för mig är obegripligt. Jag hörde av mig till henne imorse med världens kortaste varsel och bad på mina bara knän om att få ett par timmar av hennes gudomligt proffsiga hjälp i och med att jag har prov imorgon. Förväntningarna låg på noll, men vet ni, hon ska hjälpa mig idag! Woho, jag är överlycklig! Så efter skolan sätter vi oss på något mysigt café och pluggar sönder oss, eller mig. ;)

På återseende!

Kommentarer
Postat av: FashionWay

Du är välkommen att bli medlem i www.FashionWay.se

2007-11-19 @ 19:02:28
URL: http://www.FashionWay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0