Sverige - Spanien

Bion med Ebba blev inställd. Vi båda var för trötta helt enkelt. Så nu sitter vi och trakasserar varandra på msn istället. ;) Sebastian ska titta på matchen hos CG med deras poolers. Och som jag alltid sagt så tittar jag inte på fotboll på riktigt om jag inte gör det med Sebastian. Han är så otroligt kunnig, så skönt fokuserad på matchen och bara allmänt galen då han tittar på fotboll! Det blir inte en lugn stund helt enkelt. Jag är van vid att jag kan haka på och titta med honom och hans vänner, alternativt att alla tittar hos oss fast då blir det rätt högljutt i och med att mina andra bror och min kära fader är precis likadana. Anyway, idag får jag inte följa med och jag är pissed. Känner mig som den åttaåriga jobbiga lillasystern som vill följa med de stora grabbarna. Herregud om tre år är jag 20 år, då borde jag få följa med dem tycker jag! :(

I alla fall, jag älskar att titta på fotboll, absolut inte minst landslaget. Det är det bästa! Fredrik Ljungberg är Sveriges stolthet. Han kan inte bara spela grym fotboll utan han är ögongodis till hundra. Tätt följd av Marcus Schenkenberg måste jag bara tillägga som en liten parantes. Det är sjukt vilket snyggt folk svenskar är, något som förvisso är allmänt känt! ;) Dags för det bästa... njut.

 



  
              
                       

Kommentarer
Postat av: Sofie

Håller helt med dig! man får vara stolt över att svenskar är så heta ;D

2007-11-18 @ 11:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0