Sjuk...

Då kom jag precis hem, hade mitt tal på svenskan som gick långt över förväntan! Fick världens finaste kommentar av min lärare som jag tänker leva på resten av dagen. Usch vad jag annars har lidit genom dagen. Med en sprängande huvudvärk och halsont är det vidrigt att inte kunna ligga i sängen och bli frisk, utan tvingas prestera bra på varje lektion. Mamma ringde i alla fall och avbokade min ridning, hon vägrade låta mig rida med feber så nu skall kvällen endast ägnas åt italienskan. Men som tur är känner jag att jag pluggar bara för min egen skull när det gäller italienska och då går allt så mycket smidigare.

Fotboll ikväll! Sverige - Lettland. Jag hoppas att ni inte missar matchen. Vårt landslag behöver all support de kan få nu, men jag känner mig näst intill säker på att vi klarar det. Med lite självförtroende kommer det gå utmärkt!



På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0